news

Har fått hem lite nya grejer. Dock hittade jag ingenting till bröloppet även fast jag vet exakt vad jag vill ha..
Köpte däremot ett linne med kors på, jeans och lackthigts. Fick även hem ett par skor till vintern i gues. Vet inte riktigt vad jag tycker om dom än, men varma är dom iallfall!
Jag tog några kort på det, men de är så dåligt ljus så blir tråkigt att lägga in då.
Ikväll är emmsipemsi och kollar på rihanna. fett med fett för henne säger jag bara.
Imorgon ifall hon kan tänkte jag sova där i hope. Det var mamma som kom med förslaget och jag menar, VARFÖR INTE!! Emma verkar ha ett jävligt roligt liv jämfört med mig. Och saknar henne för mycket. <3333
Lite snart ska jag möta cicce för hon ska ha sin cykel som hon lämnat här så det blir typ chill.
Efter det ska jag komma in igen och va tjock sen sova, och gå upp as tidigt imorn pga socmöte. kul!! dö!!
sen senare kanske jag åker till emma som sagt, i hope that iaf.
Ni får ha det bra babies
kommer sakna mina homies så jäkla mycket när jag blir borta!:( Bara 3 veckor kvar i skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0