oh boy you make me feel like oh boy and i don't know what do to

siså hej. Tog en rejäl dush imorse kanske lite för länge, ehehh. Känner mig super mega fräsh nu
iaf. Ska snart dra ner mot stan för att möta ELO!! Hon är i stan på samma moppekurs som Saga så dom typ är just nu.. Ska bara fixa lite grejer här hemma sen ska jag åka ner. Sen ska elo följa med hem hit, vet inte vad vi ska göra men men! Sen senare ikväll efter "sluta röka mötet" i hallen kommer Cicce och Saga hit. Vi ska till sorf och skrämma små barn! Haha ska bli så jäkla kuuuul! Älskar att skrämmas.. Jag minns hur rädd jag var när jag var med på en sån övernattning. Men det sista året jag va med så va jag knappt rädd då var det bara jäkligt kul.
Så någon av mina små bloggläsare där ute som ska dit, akta er för oss! Heho.
Ah ska väl äta någonting nu och sen drar jag väl neeeeeer.
cya babes:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0