smoke weed evryday

Godmorgon. Vaknade nu för ett tag sen för att jag somnade typ vid 1 igår eftersom jag kom hem runt halv 1. Haha, vi skrämde ju små barn igår, eller små och små men :) Det var rätt kul, men vissa av dom blev inte ens rädda haha. whatever.
Idag ska jag åka till västerås med mamma och ida och köpa lite grejer. För det är verkligen behövligt. Har ca inga jeans pga alla är hos mina kompisar. Heheh...
Ska börja fixa mig nu. Bloggar sen när jag kommer hem om vad jag köpte. Blir säkert donken också <33333333 fett nice.
-
Även fast jag inte känner dig så bra,
så skulle jag redan kunna göra så mycket för dig...
I think im in love...<3

putmage 4eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0