Åh vad glad jag blir!:D

Postav av: -
hej ville bara säga att du är skitfin!
du är som en förebild för mig di visar att man kan vara värsta gina tjejen men end¨göra misstag.
du e så underbar!
skit fin är du , vill ha ditt utseende skitfin!
ville bara säga att du e nån jag står upp till fast jag är 95:a, men endå ha det bäst du förjänar verkligen det!
-

Vet du hur glad jag blir nu eller?:D Tack så himla mycket det här gjorde verkligen min dag!! Du är underbar du med, tack kära läsare! Det var ett tag sen jag fick någon komplimang så tack och tack fina du. Sånt här vill jag höra istället för osanna rykten om mig själva! Det handlar om att sprida glädje omkring sig, och ge komplimanger. Människor mår så mycket bättre när någon ger dig en komplimang. Det var en tjej för nån månad sen som sa att jag va duktig på att sjunga och att jag borde söka till idol. Jag gick och tänkte på det hon sa i en vecka. Jag var så glad!
Tack för mig, nu ska jag åka till Uppsala med Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0