"Be happy. Someone could be falling for your smile"

Juste ja, tänkte berätta det viktiga. Har fått besked nu från gbg sjukhus och nu ska jag opereras. Det blir den sista november och jag ska bara gå 3 veckor till i skolan detta år. Tror inte jag kommer tillbaka efter min opereation. Kommer vara 1 vecka i gbg på sjukhuset och sen blir de säkert 3 veckor hemma och dö eller liknande. Ja, det är mitt hjärta jag ska operera för 4 gången i mitt liv. Ska byta klaff igen. SKA BLI SÅ JÄVLA JÄVLA JÄVLA SKÖNT ATT KUNNA SPRINGA LIKA FORT SOM ALLA ANDRA BARNEN!!!!! mvh p12. Har inte blivit opererad sen jag va 1 år typ.. Är inte nervös än men det kommer. Hatar verkligen att när jag vaknar kommer jag va helt groggy och "bakis" och ha ont som fan överallt. Och helt öm där jag öppnas. (Hjärtat)
Skriver väl mer när jag vet mer, men känns rätt chill att det blir 3 veckor till. Men inte lika chill med 23580395834 läxor och prov när man kommer tebax!!
Undar ni något mer så svarar jag på det!! Jag kommer inte på så mycket mer just nu, men kortfattade iaf texten o sådär! Puss på mina darlings

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj, shit!

kan du berätta lite mer om vad som kommer hända? :(

är det en "farlig" operation, asså är oddsen stora att du dör??

vill verkligen att operationen ska gå bra!

kommer du fortsätta blogga efter din operation? asså när du mår "bra" och du har frisknat till?



det skulle vara jätte bra/kul om t.ex "tacobrudarna" som du kallar dom ;D och några av dina vänner skulle gästblogga när du oppereras osv!

kram!<3

2011-10-31 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0