cant stop thinkning

Alltihop gör mig så äcklad. Blir inte förvånad heller att det är som det är.
Kan ju säga, hej vännen visst var det du som va tillsammans med min bästa vän?
Jag önskar att det finns ett större urval att välja mellan.
Låter typ som jag ska välja läppstift. Men när alla läppstiften är smutsiga så vill man ju inte direkt ha dom,
så känns det lite just nu. Det gör mig så freekning äcklad.
Vill inte vara kvar i sala iallfall
-
Jag längtar bort ifrån den här staden,
jag hoppas att jag kommer till västerås.
där känner jag en av dem bästa som finns,
om jag åker dit så kan jag ju vara mer med henne.
det är så sorligt att vi aldrig träffas typ.
redan när hon åker så saknar jag henne.
saknar henne hela tiden. saknar dig emma
om ett år ungefär då ska allting sättas på plats och då, kanske inte just då/nu men den här dagen ska jag befinna mig i västerås. jag har precis gått klart en skoldag osv. träffar kanske emma och så..
hoppas min dröm blir sann.
längtar efter någonting annat än de här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå älskar dig min saknade unge.

Vill inte att du ska må dåligt, vi får ta och träffas snarast!

2011-10-20 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0