dagen

Skön dag på sätt och vis. Fick reda på att jag hade sovmorgon när jag kom till skolan tills halv 10. Jaha, trevligt. Men mötte alexia och då drog vi hem till henne hon hade inte ätit någon frullebull. Sen på engelskan ska vi kolla på harry potter 7:an part 1. Det blir jätte bra, en av dom bästa harry potter filmerna. För allt spännande händer då.
Efter det hade vi bad, vi va 5 tjejer av 13 som badade, alla andra hade mens/förkyldning(?) haha aja...
Sen var det god mat i skolan, matte och sista so lektion där jag inte gjorde någonting för vi gick igenom provet, som gick lite sådär... Haha åh
Imorn äre prov och just nu har jag skrivit alla insdu frågor, eller de gjorde ja i fredags och lördags. Sen nu har jag skrivt av alla insdu frågor ner i boken(för hand osv) så det blev 7 eller 8 sidor totallt haha!
Nej men jaha ja ska forsätta plugga nu och sen äta:)
Poss

KHOSHI ÄLSKLING OM DU SER DETTA, DU ÄR JÄVLIGT BRA<3

<3

Kommentarer
Postat av: khoshi

<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-10-17 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0