Dålig update!

Hej! Ja jag vet. Vårt internet är jätte segt så kommer bli få inlägg nu så ni vet:(
Idag har jag städat mitt rum ännu mer fixat fint och "dekorerat" med nya saker. Varit uppe på vinden och kollat på gammla leksaker. Åh älskar min barndom. Jag hade alltid så roligt när jag lekte. Jag lekte ju med barbies tills jag gick i fyran säkert. Jag har hjälpt mamma med lite grejer också, och jag har pluggat lite. Nu kollar jag på the city och gjorde nyligen en önskelista tills jul, jag vet är alltid tidig men så här blir det när man har utegångsförbud!!
Imorgon får jag träffa cicce och jag ska till skolan som vanligt antar jag, har inte spytt något mer vet inte varför jag spydde men så är livet ibland! Är väl rätt stressad också och fundersam över vissa saker. Jag är i en annan värld känns det som ibland.. Jaja. whatever fikade nyss med el famila utom ida för hon är inte hemma. Nu ska jag fortsätta med det jag gör för måste stänga av internet nu annars kommer jag inte kunna blogga någonting mer i oktober!!
Föresten fyller min hamster år idag. Roger/Mango! Grattis. Han fick lite gurka av mig!! Han fyller typ 2, fett gammal han dör nog snart:P
Här är min gamla hamster Foppa. Han är död sen 2,5 år tillbaka.
Han var världens bästa. Den jag har nu är lite speciell:P
han heter faktiskt Sebastian Foppa Poppis Forsberg ;) Haha älskar att jag va 13 år när jag fick honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0