duktiga tjejen

Hej! Förlåt för sen update, och så.. Men va i skolan och hade aldrig tid att updatera bloggen. Men nu är jag hemma och gissa vad jag gjort?? Jo, klippt hela min gräsmatta på en timme exakt. Min tomt är faktiskt inte så liten heller så snabbt och starkt gjort av mig!
2 bilder ifrån idag när jag cyklade hem. Har blivit as höstigt nu ju!!
Snart kommer pappa hem och börjar med maten, ska bli gott att äta mat, senare åker jag till hallen för att umgås med Majsan, Cicce och förmodligen Alexandra. Har inte pratat med henne på hela dagen, inte ens kramat henne, buhu.. Jaja nu ska jag dricka kolsyrat vatten och cheka face och lite annat. Idag blir en plugg fri dag för en gång skull. Haha fast kommer säkert plugga matte senare.
Jag nyss

Kommentarer
Postat av: Rexperia

jadå, :)



själv då? :)

2011-10-06 @ 17:50:47
URL: http://rexperia.blogg.se/
Postat av: evin

ja det har jag, du då?

haha jag fin? titta på dig sj! ;)

2011-10-06 @ 18:53:06
URL: http://evinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0