evrything arund me reminds me of you

please..
vill inte..
-
Hur fan kan man veta att folk är äkta? Den som man älskat hela tiden den har ställt upp så himla bra.
Men jag vet att från och med nu/då kommer allting förändrats.
Kommer du forsätta vara med mig även fast jag kommer bli som förr igen? Eller kommer du gå till dom andra party tjejerna. Jag menar vafan, Jag älskar dig. Ja, vet att det är ett riktigt starkt ord och så.
Kommer du stanna kvar även fast jag kommer bli som en wb tacotjej?
Kommer du fortfarande vara min bästa vän?
Vet inte vad jag ska göra!
Young wild and free...
Vet inte vad jag ska göra.
Men vet vad jag vill, och det är att ha kvar dig. Men hoppas på allvar att du inte lämnar mig nu..
Vill bara ha slut på all smärta.

saknar dig klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du fina tjejen!

läste inlägget under och jag hoppas ditt omprov går super!

ville bara säga att jag verkligen ÄLSKAR din blogg!

läser den varje dag! (klickade även in på den flera gånger när du hade "bloggpaus")

ville också bara säga att du verkar så stark och verkligen kämpar även fast allt är bajs! det är bra, och hoppas du får en bra helg/dagar!

btw! du är såå himla söt O gullig! gillar när du lägger ut fina bilder på dina vänner!



take care!

2011-10-20 @ 20:37:32
Postat av: sagaandersson

vem menar du? :*

2011-10-20 @ 21:59:56
URL: http://sagaandeeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0