Fick en kommentar..:)

Fick en kommentar om vad skjortan som jag haft på mig idag är köpt. Kan bara säga sorry och sorry kära läsare, för jag vet inte vad den är köpt! Den är nämligen inte min. Det är Alexandras.. Jag tycker också att den är jätte fin men vet inte vart hon köpt den tyvärr...:/
Men tack så mycket för fina kommentarer, blir alltid lika glad!
Gör straxt ett inlägg till:)

Obs den här skjortan som jag har på den här bilden är inte samma! Bara samma färger.
Den här skjortan på bilden är köpt på herr avdenlingen på dressman ( juste finns bara herr där, haha) Och det är farfars gamla som var för liten, för mig var den förstor. Jag tycker om båda skjortorna hur som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där skjortan var ju super söt också eliin! :)

skulle aldrig kunna tro att den var för herrar!

kramiis!

2011-10-21 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0