godmorning sunshines

Hej! Kul att de fortfarande är kolsvart ute?? Tror ni själva jag vill sätta på lyset eller haha nej... Börjar 5 i halv 9 idag i gues. Så åker väl runt 10 över eller något!
Idag blir det en lång skoldag för mig vilket är segt.. Men jag och Saga ska äta chips <3 Mums<3 Och vi ska inte bjuda alexia, mohahahahah^-^ fett ful gubbe men aja.
Just nuu at the moment. Får inte i mig något mer utom mina tabletter, azzå e inte hungrig och äckligt
bröd hemma så pallar inte:) Det blir ju fetaste maten idag i skolan, antigen äter vi pizza jag josse sagus o nån mer? Eller i skolan så är det snizel, vi får ju se vad det blir! Jag äter mest i min klass utom Filip kanske, haha svär.
Bloggar senare på fysiken förmodligen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0