hey babies

Chaa!
Idag va jag med Saga och Cicce hela dagen typ, så jäkla skönt att jag sov tills halv 12 då saga kom. ida skjusade oss till ica o där köpte vi chips.  Sen drog vi hem till ciccen och bestämde om vad som ska ske framöver, på nyår och lite mera saker. Kommer bli jätte mys och bra känner jag redan. Mitt lov kanske inte blir så kaos och tråkigt ändå?
Lite senare gick vi ut och loda runt som bara vi kan, träffade inga eller så, pratade om allting eftersom de va ett tag sen. så himla skönt med världens bästa vänner. Känndes som en bakis dag idag? Haha fattar inte varför men men..
Sen drog vi hem hit, ute låsta.. vänta as länge på pappa sen kom han för en timma sedan typ.
Min dag ungefär ska snart äta, men innan dess bloggar jag ett inlägg till om en viktig sak som hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0