höst promenad

jaa, ska städa rummet ehhe
snygga skor, snygga strumpor. snygga löv. snygg tjej
snigg
gick även förbi gammla lekparken på vägen hem. Här har jag stått med barnsben och tänkt "vågar jag,
åka vågar jag åka.." till slut gjort det och sen varit stolt i en vecka. haha, jag var inte riktigt som andra barn.
jag var väldigt feg av mig, hatade att testa på nya saker, riskerade mig inte för någonting. ville inte skadas.
visst jag lekte jätte mycket, men jag tog alltid det försiktigt och höjder var inte riktigt min grej.
alla utvecklas olika, och jag har alltid varit den där "okej jag gör det här, men då gör jag inte nästa grej.."
så är det nästan fortfarande, jag är livrädd för karuseller men tvingar mig åka ändå, iallafall vissa. Kommer aldirg glömma dynamite. Jag åkte den på salamässan ändå, bara för att vissa att jag kunde visst, och ja jag kunde. Men det var så jäkla obehagligt. Men inte lika obehagligt som det var när de va sala festivalen. Då vi satt 10 pers och åkte, även killar så det gick bara fortare och fortare. Nog 1 av dem läskigaste upplevelserna. För jag satt inte ens i sättet satt på "stången"
Jag vet att jag kommer få chansen att åka den igen säkert, och då gör jag det förmodligen.
Ush höjder är inte min grej och inte bergochdalbanor heller.
Alla är olika.
-
Nu måste jag hur som helst forsätta med pluggandet för jag hade tydligen missat olika skriv sätt så måste läsa in dubbelt så mycket. Det var ju inte trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0