i cant be tamed

Hej! Nyss fick ni en liten bild bomb osv, ville bara dela lite bilder osv.
Nej nu sitter jag hemma i mitt kök och ny dushad för ett tag sen, börjar frysa asa mke asv, så ska väl klä på mig.
ja, jag sitter naken. synd att ni missar det :(  ute spö kissar gud på gatan, haha. men gud måste ju också kissa någon gång han har ju inte gjort det på ett tag. Ida åkte nyss någon stans så jag är hemma själv och jag e as sugen på tacos som vanligt och ist ska vi äta potäter osv, de går ju hem hos cicce men inte hos mig. vi äter de typ vajre dag, äckligt osv:)
Gjorde prov förövrigt i skolan idag, jo tack det gick bra. >I hope^^ det visar sig väl. NU kommer mamma hem dyngblööööt! DÄR SER DU MAMMA! Hon åkte alltid bil förut och klagade inte. Men nu cyklar hon eftersom hon har jobb i stan:)
typ lite så här ser mamma ut just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0