I don´t wanna be hurt anymore and you are the reson why im hurt

Godmorgon sunshines!
Ny dag idag, sista oktober. Går mot mörkare tider nu, och halloween! Man ställer tillbaka klockan snart va?
Yeye, whatever. Vad finns det att säga idag egentligen? Jo, att jag kommer ha ett tråkigt lov medan alla andra har det jätte kul och jätte bra. Är inte direkt en sån här gubbe idag ":DDDD" Om jag säger så.
Igår tänkte jag sova efter idol men det gick inte. Sen precis när jag höll på att somna hör jag "PANG, PANG" skoja inte hur rädd jag blev. Det vissade sig att min pappa hade laddat hem något krigsspel och satt o spelade det klockan halv 1 på natten. Man ba, ja pappa så gör tonårigsboyzz, inte en pappa i medel åldern. Haha, somnade kanske runt 1 eftersom han hade så jäkla högt ljud på och jag orkade inte gå upp för jag va så fet haha.
Ja nej fml har möte på torsdag kl kvart över 8 på morgonen. Orkar verkligen inte, de är typ de jag går och fruktar hela tiden. Palla bry sig om mig mvh problembarn. ÅH orkar inte ha utegångs förbud. Går inte att vara glad, tycker fan att jag stavats nog + det är lov liksom!! Men det fattar inte mamma pga hon litar inte på mig hon tror typ att jag ska gå ut direkt och supa, men nej nej varför skulle jag det nu liksom???? Önskar bara att allting va som innan, men jaja skit samma. Fick VG på kemi provet iallfall = Glad chey abut that.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sista oktober på måndag:)

2011-10-29 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0