im the girl you used to love

Har hon ridstrumpor på sig idag? - nej faktiskt inte men ni skulle vilja!
typ hej har påsar under ögonen = trött flicka
Hoppas ni haft en bra dag? Det har jag iallafall.
Gjort prov och sisådära, gick faktiskt bra ändå tycker jag.
Var typ sjukt irriterad bara på so lektionen för dom hade börjat med en uppgift igår så dom va halvvägs, och där ska jag börja alldeles ensam när alla andra hade en att jobba med, så jag jobbade typ sönder och ryska revolutioen. Kom till fråga 4. För innan dess var det massa konstiga ord man skulle förklara från A-G... Så ni förstår kanske att jag va irriterad, va typ ord som jag fattade nada av. Men, men. Ska väl fortsätta med dom imorgon på lektionen för fick hjärn släpp eftersom jag skrerv så mycket på varje fråga.
-
Nu blir det att skriva om sitt dröm jobb i engelskan,
senare ska jag väl äta sen tänkte jag dra till hallen med min älskade ciccen, om jag får med henne dvs.
och Alexiia<3

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0