jag är inte det du drömmer om, men jag är det du ser

Hej
Skolan idag var väl helt okej. Har inte så mycket att berätta utom att jag försov mig till 20 i 8. Så såg knappt vad jag klädde på mig och bara drog. Haha. Efter min kemi prov åkte jag hem och bytte om och fixade mig pga såg förjävlig ut haha.. Ja jag gjorde ett kemi prov också och det var rätt enkelt men va lite trög haha.
Azzå e fett hungrig nu men de blir potatis:P Fett äckligt. Och nej, ja va inte seriös i den meningen.
Helvete brännde mig nyss på potatisjävlen. fakkoff babies.
Alltså orkar inte jag är äcklig och äter ett ägg nu, varför? ush
Jaha nähä känner mig rätt irriterad och grinig,
så dö bara :D Ska plugga matte sen hela kvällen. Ser jag verkligen fram emot...

HAHAA detta är min fina emma. saknar dig alldeles för mycket!!!!!!!!

juste, möte ikväll med hela klassen haha orkar inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0