jag måste ändra historien, måste ändra dem sista orden

Hej!
Skolan var bra idag, och jag var hur fokeserad som helst på son, känns jätte bra. Sen har so läraren även varit så bussig att flytta proven. Så nu kommer det bli enklare och inte lika stressigt. Har 1 prov denna vecka då, svenska och det har jag pluggat på enda sen jag kommit hem vilket va för en timme sedan ungefär. Ska fortsätta alldeles snart. Idag ska jag inte ens gå ut, för hallen är inte öppen och det är halv tråkigt väder. Känns verkligen höstigt ute nu, och sen när man lyssnar på Melissa Horn samtidigt med hennes nya album blir det ännu mer höst känslor. Lite mysigt ändå. Fast när vintern kommer så har min fina mor lovat mig att få ett buss kort så jag slipper gåå 2,3 km i höga snön till skolan. Istället åker jag buss, åh va bra på alla sätt och vis. Bara för det kändes så höstigt allt ihop så gick jag och böt om, haha. Men nu ska jag forsätta plugga förmodligen och sen ikväll så är det ensam mamma söker.
Vi hörs
-

Ingen av oss drömmer inatt 
Jag sitter och skriver 
du gör annat 
Jag vet att du lyssnar 
jag vet att du lyssnar på mig 
Hon vet ingenting om oss 
hon vet inte ens att jag funnits 
och hon håller dig om natten 
så hårt att du inte kan fly


är så taggad tills hans nya album kommer ut,. och nu är han ute
på word tour igen. kom till sverige nu älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0