Jag säger att jag inte förändrats, men det har jag visst

Hej och godmorgon!
Ingen skola idag för mig. Sov jätte lite inatt, och är dö trött nu.
Har varit vaken i kanske en timme så har settat här och dega bara.
Ska snart plocka ur diskmaskinen och sen ska jag ta ett varmt bad,
och efter det måste jag plugga. Är så himla matt och trög känns det som.
Hoppas verkligen att jag kan plugga ordentligt nu, kan iallafall hälften så måste fortsätta så här.
Vill ha VG i svenska så måste kämpa mera, haha åh.
Nej nu måste jag verkligen gå härifrån för huvudet sprängs snart och vi har inga alvedon hemma eftersom mina
kompisar + jag hällde i oss det för någon helg sen haha.
Bloggar sen när jag gjort det jag behöver göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0