lets do this

Hej! Kom nyss hem från en hel skoldag med massa 9or i gruvan. Det va ekebys 9or, vallas och västerfärnebos!
Vi gick ner i gruvan, 155 meter tror jag. Det var iskallt och frös hela tiden typ. Sen gick vi upp och åt tror jag, sen skulle vi åka linbana över ett stort gruvhål. Trodde inte att jag skulle göra det för va verkligen skit rädd. Vet inte hur många meter det är men det måste minst vara 30-50! Minst. Jag gjorde det tillslut och de va läskgit när man skulle släppa taget och falla fritt. Men kul var det iaf! Det blev lite varmare mot efter middagen iaf och det va skönt. Vi bakade också några bröd, fast de va typ äckligt haha och mina failade ur...:)
Fick skjuts hem på moppen också av Samuel, så ska inte klaga! SKÖNT!
dagens! Nu kanske ni fattar varför jag frös ihjäl och hade faktiskt en jacka över det också!
Nu ska jag dricka te och softa lite. Fredag imorgon, hoppas på ngt kul! Måste ta hem lite läxor också,
har prov på måndag, yey...

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Okej ja visst :)!

2011-10-13 @ 15:22:05
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Mariablevnamnet

SV: aakej, nej ingenting spec

2011-10-13 @ 19:36:34
URL: http://mariablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0