lost somehow

Häj. Sitter hemma och har ätit as mycket. haha orkar inte kommer bli fet när jag blir vuxen:)
Snart ska vi äta också, eller det vet jag inte men säkert om en timma eller så!
Ska börja tvinga mig själv att plugga nu, är inte på humör för det. Men vad gör man.
alexia tyckte att hon va söt, man ba. jaa...
alltså jag är så ful just nu, men okej, erkänner är nojd med mina tänder. även fast de är en skada
på dom fast syns inte på bilden? men systerjävlen min har mycket vitare tänder. jag vill ha tandställning också på köpet. SJUKT SNYGGT!!!!!!! För man får så fina raka tänder sen, fast har rätt raka men ska sluta skriva öppet om att jag gillar mina tänder...
ska plugga nu, eller ska sova lite först cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0