lov!

Äntligen lov! Känns så himla skönt och bra. Rolig dag i skolan också. Det är lite sorligt att jag aldrig mer kommer ha halloween på ekeby igen. Alla roliga saker vi har gjort och kommer att göra. Nu kommer jag bara få ha 2 roliga saker till, och grönan med alla nior och klassresa då.. Kommer sakna skolan iaf.
Jag och saga var ut klädda idag men har inte fått några bilder än även fast det tagits jätte många. Lägger väl ut alla bilder när mina kompisar/andra folk lägger ut bilderna på facebook.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu på lovet. Vi får väl se, hoppas på gud att jag inte ska ha utegångsbörbud hela, kommer dö på riktigt då och va självmordsbelägen, haha svär.
Jaja, whatever får väl se vad jag hittar på ikväll bloggar senare i gues.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0