on my way

Hej! Lite seg update och så men igår hade jag ju som sagt inte tid eftersom jag var hos min majsa.
Hon fyller 14 år på tisdag, haha.
Igår hade jag det trevligt iallfall vi va runt 10 brudar, och 5 ungefär sov kvar:)
Jag fick en säng för mig själv så kan inte klaga. Jag hade det kul nästan hela tiden och dansade även fast ingen ville dansa med mig haha. Det var jätte kallt ute men gick ändå. Haha. Vi åt korv också. Jag sa till mig själv att jag inte skulle äta för hade redan ätit middag liksom. Slutade med att jag åt 2 iallfall vid 12 eller nåt haha, va as hungrig.
Maja slängde även chokladpudding i mitt hår så slutade med att jag satt i dushen också eftersom jag hade choklad över hela mig, åh haha blir alltid utsatt!
Nej men annars hade jag en trevlig kväll, orkar inte berätta allt vi gjorde kanske inte så lämpligt haha:)
Idag så kom jag och Lina in till Sala, va med henne tills hennes tåg gick. Åkte hem. Nu sitter jag hemma och pluggar för jag har faktiskt prov imorgon, kan en del så det känns bra,. Vill bara att allt ska sätta sig hehe!
Ni får ha en bra ångest söndag, det ska jag!

bild från igår innan jag åkte till majsan!

Kommentarer
Postat av: G'♥

sv; jo, det är bra med mig.. lite ont i huvudet bara, du själv?



Kram <3

2011-10-09 @ 19:31:11
URL: http://gabbyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0