plugg

Hej! Sitter just nu med min fina elo och vi har börjat plugga för jag har typ 3 prov denna vecka som kommer, känns ju bra... So, so och svenska och 2 skrivuppgifter där till. åhh<333 orkar inte.
Men måste blogga lite också även fast jag har jätte mycket att göra egentligen.
Igår så kom Maja och Elora hit som sagt, och först typ sega vi sönder jätte länge, kom ut runt halv 8 träffade alexandra och massa mer roliga människor. Hade det väl rätt så bra, men åkte hem tidigare än tänkt för det blev som vanligt lite kaos. Ehh... Ja.
Annars hade jag det väl trevligt kommer inte ihåg allt så..
Ni får ha det bra, nu MÅSTE jag och elon plugga!
dem här 3 brudarna gör allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0