Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

Hej igen.
-
Settat och pluggat i en timme och funderar på att ta en powerwalk. - alltså nej inte snabbt utan att bara få gå ut och rensa tankarna och har så förjävla ont i huvudet (ursäkta språket) Mår fortfarande illa och tvingade i mig kaffe nyss men kan inte äta heller även fast det är jag.. Mår som sagt lite illa och kan inte äta. Kan heller inte spela sims social för mitt internet är så jäkla segt på riktigt och inte på låtsas då alltså.
Nej men ska väl se hur jag gör, är sugen på att ta ett varmt bad ocksååå. Men jag har typ dushat nästan varje dag denna vecka, samt tvätta håret , vill inte slita mer på det. Ska väl bada utan att blöta håret eller nått sånt. Sen tror jag att jag ska ta en promenix för att komma ut lite, helt okej väder ju.
åh så jävla snygg kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0