stay

Häjs igen. Snart kommer det pizza, vet inte om jag är sugen haha.
Åkte till ica nyss med ida, hon körde, har ju så cool syster som har körkort! Juste i sommar får jag börja övningsköra! Haha, känner redan på mig att bilen kommer krasha. Vågar knappt åka moppe alltså.
Kul att krasha en toyota, haha jappp!
Nämen snart blir det pizza och har köpt hem choklad. Idol ikväll, kollar knappt. Haha orkar inte att precis alla utom jag, cicce och saga ska ut ikväll och festeli festa. Jaja, har iallfall lärt mig att jag ska tänka mig för lite, vilket jag inte gör:) - Haha alex tänk på mig där ute! Och ta hand om dig, för är rädd om dig!
Haha typ så här kommer det se ut när jag är ute på vägen i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0