Svar på frågestunden

Anonym
har du blivit full någon gång? på riktigt alltså=D
Svar: ja
15 Oktober, 11:30
maja palm om FRÅGESTUND:
typ hur ofta klipper du tånaglarna? <3<3<3
Svar: typ aldrig ;);););););)<333
15 Oktober, 00:05
Hannah<3
Vad tycker du om mig? <3
Svar: Tycker du är en trevlig och snäll tjej!<3
14 Oktober, 20:28
Anonym
Hur du haft sex med poze?
Svar: det har inte du att göra med anonym äckel:)
14 Oktober, 17:19
Patrick
Har du varit kåt någon gång?

hur '' Kort '' är du ?

Har du förlorat oskulden med vem isf?
hur länge har du haft glasögon?
Vad hatar du mest?
Vem gillar inte du från ekebyskolan i din klass säg namn
Svar: ja, 156 typ. ja de har jag, säger inte vem. 1 år kanske. hatar en viss person, säger inga namn. tycker om alla i min klass så var det bra med det.
14 Oktober, 16:13
Anonym
vem var du senast tsm med (på riktigt, inte låsats) och vad gjorde ni
har du druckigt??
är du kär nu?:)
Svar: jag var tillsammans med felix senast men de va inte seriöst, vad vi gjorde angår inte dig anonym äckel:) ja jag har druckit och nej jag är inte kär just nu
14 Oktober, 15:25
sagaandersson
byter du trosor varje dag?
svar: jag har aldrig trosor på;)
14 Oktober, 09:46
Anonym
Vilka vänner står du närmast dem i hallen eller dem gamla? om du måste välja ngn?
Svar:  Mina gamla, elora maja saga och alexandra o cicce.
13 Oktober, 22:17
Anonym
är du kär i någon / gillar du någon mer som vän?
vem e snyggaste killen i sala enligt dig?
vilken är din favoriträtt?
röker / feströker du?
tycker du om alkohol?
vilken sko storlek har du?

Svar: nej.. finns många snygga killar i sala. jag äter allt. nej röker inte. det är okej. 36-37.
13 Oktober, 21:59

lisa
Hur mår du???:)
svar: sådär!

hoppas ni blev nöjda med svaren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0