svar på tal

Svar: Själv klart ska jag berätta mer. (ops särskrivning..)
Jag vet inte helt vad som kommer hända, har fått något papper hem och sådär. Fortfarande inte helt 100 om denna tid om det blir ett akut fall, på någon bebis dvs så blir det uppskjutet. Men jag tror att det inte blir det, men man kan inte vara helt säker. Jag ska vara där den 29 november iallfall kl 10 på morgonen, och det är en bit till gbg för oss. Dom 3 första nätterna kommer jag sova på sjukhuset, vilket kommer suga väldigt mycket... Mamma och pappa ska sova på ett hotell och det verkade rätt soft och så där. Men måste vara på sjukhuset pga alla saker jag ska göra, ekg och ultraljud som jag gjort tidigare och så..
*Ja, jag kan dö men inte stor risk. Doktorerna i gbg är sveriges bästa hjärtläkare så det är nog helt lungt.
* Jag kommer blogga medan jag är i gbg också! Något inlägg när jag åker och nån/några dagar efter operationen.
* "Tacobrudarna" är inte mina vänner någonstans, det är det jag och mina vänner skojar om, så du vet. Jag gillar inte dom som du kanske förstår.
* Självklart kan jag be någon gästblogga.. Då blir det förmodligen Saga som kommer göra det. För mina andra närmsta är dåliga på att blogga.
Svarade jag otydligt eller liknande så kan du säga till om det.  min sjukdom - där kan du läsa om vad exakt min sjukdom är för något osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0