Trevlig dröm jag hade inatt!

Godmorgon! Är uppe redan, haha.
Jaha nähä, jag måste verkligen berätta om min dröm. Jag har inte haft min sk "period" denna månad så säkert därför jag drömde de här, och jag spydde för en vecka sen också så då frågade mamma om jag va gravid jag ba: nej.
Jaja, inatt drömde jag att jag va gravid.. Dom av mina kompisar som hänger i hallen ba; ah men du är gravid alla säger det. Och bla bla... Helvete.. Kommer ihåg att dom sa det och att mamma skällde ut mig och tänkte slänga ut mig. Euw. Kommer inte ihåg mer för vaknade typ gråtandes? För jag typ tvingade mig själv att vakna. Jag drömde precis som de är i mitt liv just nu, lite kaos och sådär och mamma ba: ah det förvånar mig inte. i drömmen alltså. EUW. Vilken jäkla dröm.
Jaja, frukost time nu. Vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0