update

Hej!
-
Har inte skrivt något förrän nu för har inte tänk på det bara, haha. Ja, skoldagen va okej som vanligt o sådär.
Efter skolan åkte jag hem, röjde på rummet dushade och bäddade rent i min säng. Hur skönt!
Sen har jag hunnit med att äta mat också:) Just nu kollar jag in gymnasie guiden. Jag blev nämligen någon slags konsult som ska hjälpa till med företag? Jag ba: WTF! 8 poäng på konsult och 7 poäng på journalist. Haha känns bra, eftersom att det är det jag vill! Nu ska jag kolla runt i bloggar och sådär. Haha, ni måste gå in på kizzie.myshowroom.se min humor, haha as skön brud!
Nej ska forsätta chilla nu, rullar kanske in mer inlägg senare!


just nu haha, lite halvt nydushad och osminkad. Älskar skjortan btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0