Vi tar en paus och lämnar rummet och nu släpper du min hand på varsin sida av vägen som en främling för varann

Hej! Hoppas ni mår bra. Jag har haft en bra skoldag, massa lektioner och slöjd som vanligt.
Nu har jag kommit hem eller har varit hemma ett tag:P
Ska plugga strax eller senare.. Har kemi prov och matte prov nästa vecka. Kan cirka ingenting på båda delarna så lär väl kolla på det där nu ja.
Nej nu sitter jag och förövrigt äter kladda kaka, yummie! Va sjukt äcklig mat i skolan så e vrål hungrig ska äta något mer nu vi hörs då!
btw för er som missat, klippte mig igår!;) Eller rättare sagt Idun klippte mig:P
byebye

Kommentarer
Postat av: :)

heeej. först vill jag bara säga att du är så sjuk söt och fin. :) asså du är verkligen min förebild varje dag jag kollar mig i spegel så vill jag se ut som de bara för att du är så sjukt fina och söt. :)

du är den finaste sötaste och säkert snällaste tjejen i hela universum. <3

PS, SLUTA ALDRIG BLOGGA, JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH DIG MED HIHIH XD <3

2011-10-20 @ 17:36:05
Postat av: khoshi

FAN VAD GOTT MED KLADDKAKA!!!!!!

2011-10-20 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0