Yes i do mistakes but im not the only one who does

1. Varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul. Började redan som 12 åring men har haft jätte många olika bloggar bara. Har just nu denna aktiva blogg eller vad man ska kalla det.. Jag älskar att skriva och kan inte se mig själv utan en blogg. Finns så många bloggar där ute, men bara 1 jag. Känns jätte skönt att kunna skriva här, vissa bryr sig andra inte. Men kommer fortsätta ha en blogg även fast jag lackar ur ibland. Haha, ja. Det är väl helt enkelt varför jag har en blogg. Vill ju också bli nästa kissie. (eller inte men haha,) Vill bli journalist och jobba på en tjej tidning! 

2. Vilka bloggar följer du?
följer storbloggarna, och mina kompisars.

3. Vilken är din favoritfärg?
lila, svart, vit och rosa!

4. Vilken är din favoritfilm?
well, det borde väl vara never say never och jag saknar dig.

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?

Vill åka jorden runt till alla varma länder och se värdigheter!:)
Jag ger denna utmaning till:
Alla som vill!

Själv blev jag utmanad av viccis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0