you killing me inside

Hej. Är hemma nu, har spenderat en stund hos Cicc, vi gjorde inte mer än att monga oss, har inte träffat henne på länge. Jaha nähä kollar på Made och är always alone hemma nu, mamma och pappa o ida är i avesta och kollar på någon soffa. Skulle inte vara mer än trevligt om dom hade lust att köpa hem en också!:) Jag pallade inte följa med, jag fryser så jag håller på fakkar ur och har panik ångest över ett möte som kommer vara om en vecka ca:)
Har bara mig själv att skylla fortfarande och kan tydligen inte släppa det här, Hoppas på livet att jag får göra något kul på höstlovet, för vi har redan planerat en sak. Hoppas det går för orkar inte sitta hemma på ett lov!
Fattar ni själva hur tråkigt på riktigt jag haft det hemma medan alla andra har röjt??? Nje juste.
Aja, ska käka något för fryser ihjäl så tänkte koka te, fast vi har typ inget hemma så får göra home made te eller något liknande :)
Rakt från mitt hjärta till dig "gumman"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0