-

jag känner inte den där känslan längre,
den har gått över för flera månader sen.
jag undar bara hur det hade varit om det fortfarande va du och jag,
undrar om vi skulle bråka mycket eller ingenting alls.
jag undar hur det skulle vara att få vara älskad utav dig.
känna dom där riktiga känslorna som finns, men inte mellan dig och mig.
nu skulle det ha varit 6 månader, nästan 7.
jag ville bara känna allt sånt där.
och jag ville tro, tro för mycket på något som aldrig kunde blivit mer än så här.
jag tror fortfarande, men jag vet att vi inte är menade för varandra.
nu går allting bra, och vi kan vara vänner igen, hur skönt är inte det?
vi var inte menade för varandra, men livet är inte slut för det.
finns ju andra där ute
innan jag hittar dig, måste jag hitta mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0