freedom

Godmorgon och hej!
Nu ska jag snart åka till skolan och det ser ut som det blir fint väder idag, istället för regn vilket det brukar vara hela tiden! skönt och braaa.
Jag har iaf fixat mig och lite sådär,eller inte sminkat mig för det orkar jag inte haha.
Idag går vi till halv 4 tror jag och då måste jag typ bom bam hem på 3 sekunder för emmsan kommer ju även halv 4 hem till mig. sedan ska väl vi fixa lite allmänt, osv! Sen runt 6-halv 7 tiden kommer det som sagt hem lite sköna brudar till mig vilket blir mycket bien! Vet inte om vi går ut någonting ikväll eller bara sitter hemma och softar men vi får väl seee, om man orkar ta sig någon stans. brukar vara så himla kallt nu för tiden.
jaja, min första lektion är på valla 10 över och måste först till ekeby så ska väl typ åka alldeles snart tror jag.
ha det så bra så länge så bloggar jag säkert mer senare idag.
Puss

"typ heej victor haru trosor pårejjjj"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0