knockout

Hej bloggen, igen. Medan mina fina vänner är på donken sitter jag hemma pga pallade inte följa med.
När alexandra kommer hem så tror jag att jag ska vara med henne, jag vet inte. Annars är jag hemma bara. Idag ska ida förhoppningsvis ta lite bilder på mig, i hope. Hon är just nu i stallet såatte! - tror jag?
O shit, när jag skrev "såatte" började de snurra. Knäppt.. Yaya, har hjälpt mammo idag och rensat svamp så det luktade sjukt äckligt. hatar svamp mest av allt typ. Städade lite på rummet, men orkade inte fixa allt så får se ut som det gör. Och vet ni vad? Justin sitter inte kvar på vägen längre. Jag känner att jag blivit för gangster för honom. Förlåt bubben...
ställde in den här idag på mitt rum, vet inte om jag gillar den eller inte. och jaa, det är cola i fönstret.
försökte bädda sängen men de failade<333333
fan vilket ful bild egentligen haha-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0