who´s gonna save me

2 bilder från idag och igår hehe..
-
Va i skolan idag som vanligt, lite segt men men. Åkte hem till alexandra en snabbis men nu är jag hemma.
Jag ser verkligen fram emot denna helg! Ska bli så super duper båda dagarna! Fredag och lördag alltså.
Det enda som jag stör mig sjukt mycket på är mina munsår som är sjukt äckliga. Men dom är nog på väg bort nu hoppas jag. Har aldrig haft sånna här stora som jag just nu så känner mig typ äcklig så fort jag pratar eller något likande. Känner mig bara äcklig.
Bloggar senare ikväll, nu ska jag plugga om jag orkar. Har typ hem prov. Sen om 2 veckor har jag so prov och svenska prov. På fredag matte prov. Och måste sicka iväg engelska saken, för råkade sicka fel alltså ops. Till Martin istället för Emma, haha åh fail<3
Men ja, iallafall nu ska jag försöka sicka iväg de där. Jag fick g på kemin vilket jag inte trodde. Haha! Bra.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0